نسخه بتای عمومی iOS 9 در ماه آینده میلادی منتشر می‌شود
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : سه شنبه 19 خرداد 1394 | 1:1 AM | نویسنده : مهدی

در جریان کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان اپل (WorldWide Develpoer Confrence) یا همان WWDC 2015 که هم اکنون در شهر «سان‌فرانسیسکو» (San Fransisco) در حال برگزاری است؛ شرکت اپل قصد رونمایی از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود یعنی iOS 9، نسل جدید رایانه‌های مک، سرویس موسیقی اپل و بسیاری موارد دیگر را دارد. لازم به ذکر است که این مراسم هر ساله در سالن «ماسکانی» (Moscone) برگزار می‌شود.

اپل قصد دارد در ماه جولای (ماه آینده) نسخه آزمایشی عمومی iOS 9 را در اختیار کاربرانش قرار دهد. 


اپل در iOS 9 تمرکز اصلی‌اش را بر روی حذف باگ‌ها و بهبود عملکرد سیستم عامل موبایلی خود گذاشته و قصد دارد با عرضه عمومی نسخه آزمایشی قبل از پاییز (زمان انتشار نسخه نهایی) مشکلات باقی مانده در آن را رفع کند. «کریگ فدریگی»، مدیر بخش نرم افزار اپل می‌گوید که هدف اپل در نسخه جدید "بهبود و ارتقای اساس iOS" بوده و در آن تمرکز ویژه ای بر عمر باتری، عملکرد و امنیت داشته است.

اما ویژگی‌های جدیدی نیز در iOS نسخه آزمایشی جهت تست عرضه خواهد شد؛ مانند نسخه هوشمندتر و ارتقایافته سیری، مسیرهای حمل و نقل عمومی در Maps، کیبورد بهبودیافته QuickType، اپلیکیشن Notes جدید و قابلیت مولتی‌تسکینگ جدید در آیپد. 

اگر شما نیز علاقه دارید که به نسخه آزمایشی این سیستم عامل دسترسی داشته باشید، می‌توانید همین حالا در وبسایت اپل ثبت نام کنید.
منبعThe Verge
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : اخبار روز ، اپل - Apple ، اخبار DigiKala ، جالب و سرگرمی ، ،